Saturday, January 2, 2010

...BosAnnY@...

annisa lena dr dr kui 1.30 td...aleeya pon lena gaks...hubby baru blik dr kebun...mandi+solat+makan n skarang pon tidoooooooooooooooooooooq...aku nih jenis tak reti tidoq siang...kan dh biasa p keja....baju keja dh iron...herm...ada g keja nk buat..nk lipat kain...yg tu paling aku MALAS...huhuhu....sok aku amik cuti...bukan aku nk p jenjln sempena thn baru...huhuhu...tapi org ngasuh mintak cutis...dia nk bwk anak dia p sekolah....baru 1st time nk p antaq...so aku tak dk pilihan...hubby plak kena lapor diri kat tmpt keja baru...so akula kena mintak cutis...musti sok aku gering...dok umah jaga anak2 sampai gering...kehkehkeh...bosan weh....kalau ada hubby leh gak kluaq jenjln...wawawawawa....hr nih cuaca mendung plak...best nih klau tidoq...huhuhu...satg elok aku nk terlelap...annisa plak bangun....baik tak payh...mlm ni jela tidoq..kekehkeh...ptg ni ajak hubby p Giant sat...tgk iklan dlm paper drawer plastik murah...dr RM6*.** tinggai RM 3*.**...ingt nk blila...nk semakkan lagi umah aku nih...ahaks...jom jalan2...

2 comments:

adorable-ummi said...

hye...jom tgk blog ni>>> http://laylacitrababy.blogspot.com & http://laylacitracollection.blogspot.com

mamaarifakeemaisy said...

hehe..pi giant jgn takpi..kita pi dh semalam sbb tgk iklan dia gk la..slmt bersoping!

Related Posts with Thumbnails