Monday, January 18, 2010

...@ FamiLy DaY...

kesimpulannya...minggu nih adala family day kami...walaupon hr2 berfamily day...yg tu tak diiktiraf okays...hr nih plok family day kat tmn umah aku...kami kan tmn baru...so ada gaks insan2 yg begitu aktif dan inovatif,kreatif...sensitif... nk buat family day...aku ada la p jengok2...tapi nisa n aleeya plak asek buat prangai yg sgt baikkkkkkkkkkkkkkkkkk....sampai tahap kesabaran aku adalah maksimum...so aku dgn rela atinya blik dok lepak kat umah diam2...huhuhuhu...

nisa plok...mmmg time dia tidoq...so asek merengekk ja....kakak plak...dok nampak tmn permainan...asek ''ibu....nk men''...panas2 weh...takkan nk bg men kot...dh tu plok...sapa nk dok kawal aleeya...aku tak mau dh perkara tak elok berulang lagik...nahiiiiiiiiiiiiiiii...nahiiiiiiiiiiiiiiiiiii...hehehe...

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

bila si anak dh mula tunjuk perangai..kesudahannya balik umah la kan..hahaha..anak dh 2 gitulah ya! ^_^

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...biasa la ank2

Related Posts with Thumbnails