Thursday, December 31, 2009

...Aku EL...

hari nih aku terpaksa amik EL..aku nih pekerja yg cemerlang,gemilang n terbilang...bleh pkai lagi ka moto tuh????opsssss....skarang rakyat didahulukan pencapaian diutamakan....dr semlm g annisa asek merengek ja...siap berhingus lagik...bangun pg tadi badan dia panas sgt...so aku tak sampai ati nk antaq p ngasuh...so aku amikla EL...annisa asek meragam ja...duduk tak kena...baring tak kena....maniarap tak kena...berlari tak kena...?????bukan nisa yg berlari...bukan jugak ibu...tapi baba...hahahaha...keja sgttttttttttttttla byk...huh...nisa...sok ja lepas tuh ibu cuti dh jumaat sabtu...kesian anak ibu....manja ibu....cepatlah sembuh...huhuhu...

nih baba yg snap pg tadi...wajah aleeya sebelum mandi...baru bangun tidoq...tak berus gigi trus makan roti canai...ikut sapa la tuh...hiks... ;P

4 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...alaaaa ciannya demam....nak besaq la tuuuu tak pun nak bulih akai....

mamaarifakeemaisy said...

herm..cian diaa , demam pulak..mmg gitulah, makla terpaksa bercoti2 kan.. huhu..

hope sihat cepat ye cayang!

watie said...

eeee mesti ikut mamanya hahaha

semoga annisa cepat sembuh

selamat tahun baru 2010 :)

anaklaut said...

salam...

demam ke? moga cepat sembuh....

Related Posts with Thumbnails