Tuesday, January 5, 2010

...Jom Try...

actually aku dh hampir kempunan nk mkn roti nih...

actually aku rs berlambk2 kot juai kat kdai...tapi tiap kali aku p kdai...aku ilang ingatan plok...hiks...tapi 1st time aku bli dulu kat kdai kat opis aku tuh...saja try utk breakfast pagi2...bila try...perggggggggggggggggggggggggggggghhhhh...sodap plak...rupa sebenaqnya mcm nih...rsnya dh dkt 2 bulan roti tu tak dh stok...glam sgt kah????atau tak sodap....aku ja yg buruk lantak????hari nih baru sampai stok...dgn tamak halobanya aku rembat 2 bungkus...kahkahkah...1 kat opis...1 kat umah...roti gula yg keras tuh...sesuai utk org dlm pantang @ utk org dlm proses kuruskan bdn...hahahahah...idakla niat mcm ituuuuuuuu...tapi kalau kurus pun tak salah kan...ahaks...yg perghhhhhhhhhhhhhhhhnya tuh....siap ''cicah'' ngan air nescafe ka milo ka kopi ka yg panas2...fuhhhhhhhhhhhhhh terangkat beb...uiks....sronok gak kalau bleh trun brat bdn nih...hehehehe...kan azam yg di b/f dr thn2 sebelum nih rsnya akan di b/f ke thn2 hadapan plok...hiks....tapi kalau hr2 mkn mau muntah ijau kan...so tolong jwb....mcmana nk diet nih...heheheeh.. so kesimpulan dr creta ku ini....mknla roti kering ni klau nk 'sep' poket seperti kuuuuuuuuuuuuuuuu...hahahahaha...??????
Related Posts with Thumbnails