Monday, January 4, 2010

...Oh AnAk2 Ku...

mmg kalau diizinkan hubby aku nk men badminton setiap mlm selasa...yakni jatuhla mlm ni...so tiap kali mlm ni...yakni mlm selasa...ahaks....aku berdoa harap2 anak2 aku tak buat prangai mlm2 buta nih...dulu hubby agak terbatas gakla nk p...nisa kecik lagik...asek meragam jerk...tapi alhamdulillah sejak beralih bulan ni...dia dh semakin cerdik...dan jugak bleh akai baru...aku takla risau sgt kalau kena tinggai mlm2 nih...tapi budak2 kan...kena berjaga2 jugak...tapi kena gak paham minat hubby kan...dh dr dulu dia aktif...bila dok memerap ja kat umah...bosan plak kan...so atas dsar aku berazam nk jadi isteri mithali thn ni...aku REDHA...ahaks...mcm tak ikhlas ja kan...dh blik ptg hubby kena ngasuh anak sementara aku nk solat n masak...so terbantutla niat dia nk p jogging kan...skarang annisa kalau ngantuk tak mau dh tidoq ngiring n tepok segala bagai...tapiiiiiiiiiiiii dia nk golek 1 katil dulu baru dia mau lena...ala golek mcm creta hindustan...hiks...kakak dulu suka ''serondoi'' org..hehehe...hiks...sronok kan...mcm2 peel anak2...sronok plak bila tgk bila dh besaq nih...mcmmmmmmmmmmmm tringin lagik sorang...APA????oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkk...nahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...hahahaha...kalu dh ada rezeki kan....kita trima...

tgk....tgk....tgk....ish...mcm sapa latu...terbungkang...ahaks...nampak tak lapik biru tu...aku lapik utk dia tidoq...skarang nih bukannya tidoq atas tuh dh...siap lipat2 g...dh mcm kapal pecah...bantai keliling tuh kena boh jugak...tkt dia jadi supergirl...hiks...buat aksi stuntgirl plak kan...tuh yg semak semcm ja...huhuhu...tadi sebelum aku snap dia tidoq di sebelah kanan katil...bila aku n kamik gambaq dh dok blah kiri dh...huhuhuhu...ganazzzzzzzzz....kakak plak tadi tidoq tepi adik...seb baik dia dh separuh ngantuk...kalau tidak adik takleh tidoqla...asek nk menjerit jerk...so aku gunakan kederat yg TUHAN bg...sebelah tgn tepok kakak...sebelah kiri tepok adik...seb baik dua baru...kalau 3 aku tak dpt byg uolllsssss...hiks...dh kakak tidoq kenala asingkan...takut kakak 'penyek' adik...hehehehe...

1 comment:

sweetheart said...

sama2 tidoq kangkang
ish anak dara nih

Related Posts with Thumbnails