Friday, January 15, 2010

...LetiH Weh...


hr ni umah aku smua karpet n tikaq di kuarantinkan sementara...huhuhu....sbbnyaaaaaaaaaaaaaaa...aku tgh bersemangat nk train aleeya tak pakai pampers...dan sehingga ketika ini dh 5 psg bajy ditukaq...huhuhu...skali baru berjaya dia kencing dlm toilet...yg selebihnya dia dh kencing baru dia habaq...uwaaaaaaaaaaa...dahla kerap kencing...bukan sejam skali...tapi dlm masa sejam berkali2....huhuhu...so aku pon tatau nk budget bila dia nk kencing...so aku amik inisiatif...setiap 5minit aku tanya...bukan senang nk senangkan...hukhukhukhuk...semangat ku semakin kurang daaaaaaaaaaaa....semangat...semangat...mariiiiiiiiiiiiiiiiiii...bersusah dulu bersenang kemudian....motivate dri sendirik...hiks...
p/s: dia baru ja memerut dlm toilet...legaaaaaaaaaa....dh semakin bersemangat balik nih....hiks...

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

hehe...coba dan terus mencoba eh...nk senang kena bersusah2 dulu..kan3x.. ^_^

IxoR@ said...

letih skrg tak pe....

hehehehe...

sis, mai blog...kita ada wat entri roti kok gak!

http://edgwaregreenpark.blogspot.com/2010/01/ada-di-mana-mana-kok.html

Related Posts with Thumbnails