Wednesday, January 27, 2010

...KoNoN RaJin...

hr nih yakni bersamaan hari rabu..aku n hubby terpaksa n dipaksa amik EL...huhuhu...aleeya n annisa demam...mmg dh demam dr hr ahad...tapi suam2 kuku sajork...bangun pg tadi hubby ckp aleeya batuk + kahak pon byk...pegang badan mcm agak panas...so aku EL...kami plok dgn usaha gigihnya wlaupon EL tak melekat gak kat umah...lepas bwk aleeya p jumpak doktot...aku n hubby melencong plok ke kdai pasu bunga...dh berzaman aku tanam hasrat nk merajinkan diri n mempertingkatkan ilmu hitam...ohhhhhhhhh tidak....bukan ilmu itam...ilmu ijaukan bumi kita...eceh....mcm hebat kan...so....yang nih kami sempat borong sakan....sakan kah????hahahapasu aku bli 5 bijik...tanah + baja 3 kampit...n pokok limau purut....actually kami dh berjasa pd bumi dh...tak caya????meh nk tunjuk...
nih bukti puan2...pokok kari n pokok halia...hahahaha...dsbbkan umah aku dok bertapak diatas bukit n memandang tanah yg sekangkang kera pon tak sampai...kami ''sewa'' skit tanah kat lereng bukit nih...

tu dia...kompom market @ pasar bankrupt...ni smua disbbkan kerajinan aku yg tahap melampau bercucuk tanam...kehkehkeh....aku tanam pokok lengkuas...pandan...serai....kunyit...hiks...tapi anda jgn tertipu okay...bukan aku yg rajin tau...nih aku nk tunjuk sket org yg bertanggunjwb....
tu dia..siapakah itu???..hubby i lorrrrr....tu rajin yg tahap terlampau n masa lampaula tuh yg panjat bukit semata2 nk cr ikan kaloi....kahkahkah....idak aihhhh...konon nk cr tanah lor...nk tanam pokok...umah aku kan ujung dekat ngan bukit...senang sket nk buat kerja daki mendaki nih...hhahahaha...so doakanlah pokok kami idup segar bugar....sperti tuan punya blog jugaks....ahaks...

1 comment:

mamaarifakeemaisy said...

waaa bagus2x..usaha murni tu nak ijaukan bumi..teruskan usaha murni tuuu...^_^

ni yg best dok umah ada tanah ni, kita ni dok tinggi melangit..hoho..!

Related Posts with Thumbnails