Sunday, January 17, 2010

...@ LaTa CeLak...

hri nih aku bleh online dgn aman dan tenang...peace no war...ahaks...nisa n aleeya dh tidoq...penat aku tepuk dua2 nih...atlast dua2 lena...lega...baba plok...dr pg tadi p hr kluarga anjuran tmn aku...baba men bola...blik mkn2 dulu n solat...pastu kui 3 p plok...semi final kot...hiks...ingat nk gakla lena ngan anak2...tapi tenet mcm memanggil2 aku ja...so......kita enjoyyyyyy...hahahaha....so kengkwn...blog kali nih aku upload byk sket pics...sbb maleh nk buat 2-3 n3...hahaha...keji btui kan...dua org anak dara yg blum mandi...hehehe...kmi bertolak dlm kui 6.45...kesian plok nk bg mandi awei2...tukaq pampers jerk...sampai dlm kui 8++...sejuk weh...aku pon mcm nk pkai sweater jerkk...ahahaha..tetiba tringat musim salji kat london dulu...hiks...dlm mimpi laaaaaaaa...
hiks...tuan umah kena gak interprame kan...ntah pasaipa tetiba blurrrrrr...actualy kami bwk kamera dh...bleh plak disaat genting2 kad memori kamera ken lock plok...so guna kamera nphone cap itik sajork...aleeya yg sampai2 ja dok mintak nk mandi...sejuk weh...so dlm kui 11.30 baru baba bg mandi...tu pon mulut aleeya sampai biru dh...syiok mandi sampai tak mau nek...dh terketaq2...adik pon selamba ja mandi ayaq sejuk...huhuhu...siap orh teguq lagik...annisa tak nangeh pon kena air sejuk...almaklumla...nisa kan dh biasa idup kat london....hahahaha...verangannnnnnnnnn tak kena duit kan...ada insiden ngeri sket ms aleeya mandi...aku dok tgk nisa...baba plok baru nk p amik apa ntah...aku angkat kepala aleeya tak dk...berderau darah aku...tgk2 aleeya dh lemas...uwaaaaaaaaaaaaa...nauzubillah...mmg org ada kat tepi....tapi tak perasan...akula jadi superwoman...lari terjun trus angkat aleeya...huhuhu...tak dlm pon...tapi rsnya dia terjatuh...mula2 dia men kat tepi2 ja...tapi tatau la ada budak laki tu dok men ngan aleeya...rsnya dia ajak men kat tgh kot...lepas aleeya lemas budak tu pon ilang tatau kemana...ya Allah...aku rs mcm nk pengsan...hubby pon dr jauh nampak aku lari terjun....dia pon lari gaks...alhamdulillahh....tak dk pa...cuma rsnya dia baru jatuh ms aku nampak...trus dia tak mau men air dah..aku nih mcm fobia dh nk bg aleeya mandi2 nih...seb baik aku tak dukung nisa...nauzubillahhhhhhhh...smua org tgk aku ja..hehehe....ms aku lari terjun tuh dh tak ingat apa dh...lepas tuhh rs malu plak...hahahaha...almaklumla aku kan ayu gituuuuuuuuu...ahaks....

nih lepas mandi...kami bertolak blik dlm kui 2.15...dh tak larat dh..sampai ja umah..terbongkang anak beranak tidoqqqqqqqqqq....huhuhu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails