Tuesday, December 22, 2009

...KeNAPa AnTaR@ KiTA Ad@ DiA???...

sampai ati abg....sapakah sebenarnya di hati abg???kenapa ada 3 wanita............aku tak relaaaaaaaaaaaaaa di duakan...apatah lagi diTIGA kan....tetiba terdengar2 plak lagu sampai ati kumpulan spring...huhuhu...sampainya atimuuuuuuuuuuuuuuuu...uwaaaaaaaaaaaaaaa..... mcm tulis novel plak kan...


?

?

?

yang paling tak tahan siap pakai baju sama lagik...huhuhu...mmg tgh tangkap cintan la tuh...ibu tak relaaaaaaaaaaaaaa...auwwwwwwwwwwww...tak caya?????

tgk....tgk....tgk....





ni aku snap tanpa disedari oleh suspek...hiks...version belakang...nk tgk gak version depan kan....barula leh cam muka...tgk btui2...klau jumpak kat mana2 kasik tau aku okay...



tula...gadis yg bertakhta di hati hubby ku skrang...cekci abisssssss...nk tgk tak yg ketiga????

yg ketiga agak tak brapa nk marah sbb baju tak sama...hahaha...baju annisa bukan sengaja tak beli...tapi saiz plak yg menjadi msalah....ibu plak????bukan tak dk saiz okay......hahahaha....tapi aku yg men'volunteer' kan diri tak mau....tu ken jersi...panas weh....mmg aku tak pakai punya....hahahaha...adakah anda rs tertipuuuuuuuuuuuuu????nilah wanita2 yg bertakhta di hati hubby ku skrang...hiks....ibu....aleeya....annisa.....kehkehkeh...sekeh kat diri sendirik...hahahaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails