Wednesday, December 30, 2009

...PeSta SoPiNg KeR?...

aku kan janji nk creta pasai p pesta penang kan...tetiba plak bleh ilang ingatan cik senah oiii...harap maklum...cik senah bukan nama sebenar..kehkehkeh...mula2 plan nk p mlm rabu...tapi tetiba mama afiq nk tukaq ke plan B...hiks...tukau tarikh plak..kami terjah mlm selasa...kami nih kena habaq awei....sbb nk kena ready mcm2...mama afiq habaq kat aku pon dh dlm kui 4 kot...so kelam kabut gakla blik nk letak air,nk packing baju...aku nk mandi...nk solat...nk make up..APA...jgn percaya statement yg las k...aku nih bedak pon nan ado...apatah lagik nk makeup kan...natural beauty omputih kata...beauty n da beast adala...kehkeh...so kami gerak dlm kui 6 lebih...janji kui 6...tapi kami lambat sket...hiks...jgn marah aaaaa....sampai kami p isi perottttt dulu...itu xtiviti WAJIB ok....kami makan ikan bakaq ng sewaktu dgnnya..tapi MALANGnya...ikan yg jadi mangsa tak sempat aku nk amik pics...kesian dia...takleh nk interframe kan...kehkehkeh...bz ngan anak2 kuuuuuuuuu....kebetulan plak ada mainan kat sana...apalaieeeeeeeeee...aleeya siap jerit2 buat mcm kedai baba dia yg punya...hahahaha....kalau dia jerit ja...aku buat muka tak bsalah...hiks...agak lama kami dok kat situ sbb tetiba ujan lebatttttttt...seb baik sat ja...kalau tidak...huhuhu...oulssss bayangkanla...betapa keciwaaaaaaaaaanya hamba....
harap maklum...aku nk bg pakai seluaq pjg..tapi anak dara aku tuh dh terjerit2 mcm kena histeria nk pkai gak baju tuh...so aku ikut sajork....so abaikan apa yg sepatutnya tidak patut dilihat okayssss....sampai ja kat pesta...alhamdulillah parking pon agak senang...maybe sbb baru lepas ujan...so org pon tak kluaq umah lagi kot...actually kami p pesta bukan nk men segala menda mak nenek tuh....tapi masa utk soppingggggggggggggg...hahahahaha...aku nih gayat...slalunya kalau p pesta aku nek ndoiii pusing ja...tu pon aku sorang yg terjerit kat atas tuh...hahahah...memalukan dri sendirik saja...tak jejak langsung kat tempat mainan segala bagai tuh...aku sempat menzakatkan duit kat tikaq buluh kat mamat pakistan...bli baju sepsg utkk aleeya...sehelai tshirt utk aku...herm...BELON mickey mouse utk aleya yg terjerit mcm kena dera....ahaks...yg len2 makanan sajork....sekian sajork...sudah kempis purse aku...bila nk gaji plak nih?????panggggggggggggggggg....kat diri sendiri...

1 comment:

mamalieyna said...

besa pi skali ja pesta p.pinang tu..tp masa kecik molek dl..dh tua bangka ni lom merasa laei..hukhuk..

hehe...aleeya cekci!

Related Posts with Thumbnails