Tuesday, December 1, 2009

...AtaS PeRmiNtaAn...


hubby pulun amik gambq...sbb nk gaks aku buat n3 utk kasut bola yg baru bli...nk buat kenangan...teruja...almaklumla...dh berehat kat sethn lebih lepas operate lutut dia dulu...ingat dlu ms hubby operate lutut dia kata tak mau men dh bola...konon nk pencen sbb sakit sgtttttttt...tapi lama manakan...aku tak bangkang pon...kerana men bola la aku terpikat kat hubby dulu...hehehe...kerana bolala dia dapat keja ngan gomen...hem...byk tau kenangan ms dia aktif men bola dulu...agak glam gakla...asek masuk paper jerk...huhuhu...aku slalu doakan yg terbaik utk hubby...
p/s:tapi aku tak penah paham pon bila tgk org men bola...mau dak...dok tepi padang asek gosiiiiiiiiiiip ja...bila dh abih men baru kalut tanya abg boh gol dak?kehkeh...isteri mithali kah???ahaks...lu pikirla sendiriiiiiiiiii...

2 comments:

mamalieyna said...

biasa la tu, time sakit kata la serik..dh baik..heheh..lu pikir la sndirik..hehe..

intansalmah said...

mmg la psai bola depa ni jd len mcm ckit....aku pun tk pham,,,pd aku main bola ni cm wat pnat ja,,,,lg skit ati klu depa dpt tgk org main bola pun jdlh,,smpai langsung tk leh wat pa dh,,,kdg2 ada gak rsa cm nk rebus ja bola 2 bg depa mkn,,,bru bbola nmanyaaaa,,,,,hhheeehhheee,,,laki aku pu sma daaaa....

Related Posts with Thumbnails