Tuesday, December 15, 2009

...ADik N KaK@K...

annisa baru ja sihat dr demam campak sekam...herm...kesian...musti dia miang kan...tapi alhamdulillah...sejak semlm dia dh tak nangeh tgh mlm...cuma ada sket2 g kat muka dia...demam minum susu pon kurang...tadi baru dia mau minum susu byk sket...kesian anak ibu...

nih tadi aku saja2 nk snap gambaq dia...tapi annisa nih len sket dgn kakak dia...ssh nk senyum kalau kita nk amik gambaq...huhuhu...kakak dulu pantang tgk kamera...nk senyum sokmo...hehehe...walaupon kita ada 10 anak tak semestinya semua prangai sama kan...annisa dh cerdik n kenal org...la nih pg2 kalau aku antaq ngasuh...bila aku bg ja nisa kat cik ida dia...trus ''sebek''...kadang2 nangeh mcm paham nk kena tinggai...nisa...ibu kena keja syg...tunggula kalau baba tetiba jadi jutawan...ibu tak yah keja lagi kan...hahahaha...brangan tak kena duit kan...ahaks...kakak plak...kdg2 noty...tak bg ibu pegang adik...rsnya dia rs tersisih ibu n baba asek dukung adik ja...aleeya...adik kecik lagi...kakak kenala beralah kan...aleeya suka merap skrang nih...rsnya dia nk perhatian lebih kot...ibu asek dgn adik ja...iyerla syg...adik tak paham lagi...sakit pon tak pandai habaq lagi..tak sabaq nk tgk adik besaq sket...adala kawan utk kakak men masak2...huhuhu...la ni pon aleeya nk men nk kita temankan dia...ibu n baba byk keja la syg...tggu adik besaq sket yer...bersabarlah syang...

p/s:tahniah utk abg aku n family kerana dapat ahli kluarga baru yg ketiga...NURINA DELISA BT RIFDI TAHKIM...skarang berpantang kat umah mak aku...jumaat nih insyaAllah aku nk zasssss blik alor staq...kebetulan ada cuti xtra ahad nih...tak sabaq nk blik nih...thn ni family aku bertambah meriah...mak n abah aku trima 3 org cucu baru...dua prempuan n sorang lelaki...murah rezeki kan...

3 comments:

IxoR@ said...

Doakan....baby cepat sembuh...

Kesian la budak2 klu sakit. Dorang tak pandai nak cakap, bgtau.... kita kena peka dan sentiasa beri lebih perhatian di kala begini....

:)

watie said...

kena demam campak masa kecik x pe jangan masa besar cam mama mya hihihi parut pun ada lagi yg x hilang nie haaa

klik2 nuffnang groceries

re = nuffnang tue suka tido cam tuan dia kakakaka

mamalieyna said...

waa syoknya bertmbh ahli keluarga ye...tmbh syok atok nenek la kan.. ^_^

eh annisa kena campak ke..sian..kecik2 dh kena ek, hope cepat baik ye..

Related Posts with Thumbnails