Wednesday, December 23, 2009

...Jin NOtY...




ada ke org kesahhhhhhh tajuk n3 tak dk kena mengena ngan n3 yg nk diceritakan...ahaks...tapi aku kesahhhhhhhh...hahahaha...sbb blog aku kan....mustila aku kesah...okeh tutup bab kesah....actually mlm ni aku leh online awei sket...almaklumla annisa n aleeya tidoq awei...skali ngan baba...heheheh...so aku mula2 plan nk lipat kain yg menimbun mcm gunung jerai tuh tak jadik...disebbkan sok las keja...cuti 3 hr plak tuh...herm....aku postponela nk lipat kain...bleh ka mcm tuh....blehla kan....aku gaks yg nk kena kan...penatla weh lipat kain...rs mcm baru ja aku lipat kain...bleh menimbun plak...kalaula ada baju disposable...mmg kompom aku aku tak beli...kehkehkeh...aku kan rajin...tapi ntahla tetibala angin malas aku mariiiiiiiiiii....hiks...bukankah slalu mariiiiiiiiiiii????tadi aku tgh iron baju...kaleh blakang tgk aleeya dh masuk dlm raga tuh...raga tuh aku boh mainan dia...herm...besaq tuh pon tak muat lagik...ntahla...mai mana mainan byk2 tuh kan...hehehehe....tu tak termasuk anak patung yg besaq gedabak2 g...semak umah ja...heheheh....bila tak dk aku plak yg kalut nk bli kan...
uishhhh...bila dh semua tidoq aku plak berjangkit nih....bleh ka?????hahahaha...jom tidoqqqqqqqqqqqq....

3 comments:

mamaarifakeemaisy said...

heheh..samalah kita..kbltn en somi blk lewat, en arif tido awai..mula plan nk lipas kain yg menimbun cam gunung jerai gk, tp tak jadi sbb layan blog..ekeke..! sbb dok ingt takpa cuti 3 hari nih!

en_me said...

notynyerrr.. ehehe, salam akak tewww

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. agak budak2 memang skeee masuk bakul kot..

Related Posts with Thumbnails