Monday, November 9, 2009

...SelAma TinGGaL...


uiks..tajuk yg mendebarkan....letak gambaq nisa dolu...






???






????




actually nk ucap selamat tinggal...goodbye...sayonara...kat ??????????????







ndoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nisa @ dr erti kata len buai annisa...huhuhu...hari nih dh hari yg ke 9 hari nisa tak tidoq ndoi dah...syabas bette...mula2 tuh kesian gakla kat nisa sbb tidoq tak jerap kan...almaklumla tidoq bwh...tapi memandangkan aku lagi kesian dia kena tidoq bwh di rumah ngasuh bek kat umah aku pon kasik tidoq bawah gak....kejamnyaaaaaaaaaaaa ibu...ibu bukan kejam syggggggg...cuba bayangkan...pejam mata semua...haipppp...totop mata laaaaaaaaaaaa....hiks..ntah apa2 kan...kalau dh totop apa kes nk baca blog aku nih kan...alkisahnya mcm nih...dulu aku bg tidoq ndoi kalau hari cuti jumaat n sabtu...dn bila aku antaq hr ahad nisa musti ngamuk2 kt umah ngasuh nk tidoq buai gaks...kdg2 blik suara dh serak2 basah...huhuhu...iyelakan...dh besa tidoq buai musti dia nk buai kan...?????ntah apa2 kan ayat aku nih...hentam jala labu...janji paham...kesian plak aku pk2 kan...so aku decide kat umah tak kira siang n mlm nisa kena tidoq bawah gaks..by hook or by crook...apa ke pekdahnya aku spekang plak nih...mata dh separuh ttp nih...tu yg melalut tak tentu pasai...hiks...alhamdulillah...walaupun proses utk ''memeram''nisa tu agak lama...tapi....''aiman tak kesahhhhhhhh'''????dush...dush...apa yg ko merepek nih labu????dan dgn berkat kesabaran dh seminggu lebih nisa tidoq bwh...lagipun senag sket nk wak jln kan...mcm aleeya dulu gaks...dia tidoq ndoi sampai 4@5 bulan jerk...takpala nisa...utk kebaikan ibu n baba gaks...kuikuikui...dh leh jln2 dh...dulu takotttttttttt nisa meraung nk ndoi kat tgh2 supermarket...tapi skrang tidak lagiiiiiiiiii...tapi yg probnya plak...yg membantutkan niat ibu utk berjln2 adalah poket ku lorrrrrrrrrrrrrrr...lambatnya gajiiiiiiiiiiiiii...uwaaaaaaaaaaaaaa...amoi...bila dpt gaji awei tak bising pon kan...hiks...amponnnnnnnnn...
p/s: sat ja kan...11 hb nih nisa dh 4 bulan...hemmmmmmmm??????


3 comments:

watie said...

ingatkan good bye apa tadi hihihi

okey mama mya dah klik nuffnang disneyland kat blog nie hihihi

mamalieyna said...

hehe..baguslah tu, blajo2 tido bwh ee nisa..lg senang nk kemana2 leh tido bwh ajer.. arif lak, Ibu pengasuh bgtau, semalam 2x tido bwh ja..sblm ni mmg tido buai sajoorr.. :)

watie said...

re = klik lagi mr potato hihihi

Related Posts with Thumbnails