Monday, November 2, 2009

...KeRet@ IdAmAn...

huhu...kelmarinz(ahad) hubby n da geng p autocity...ada autoshow...hermmmmmmm...almaklumla lelaki kan...mustila minat sgt tgk keta yg bg aku tak dk motip langsung depa buat mcm tuh...tak caya????buat prabih borehhh jerk...??????nih aku boh gambaq yg hubby sempat snap...


tengok...tengok...tengokkk...c(nada mcm iklan nek bas tu okayyyy)uba teka keta apa sebenaqnya nih???huhuhuhu...salahhhhhhhhhhhhhhh...eceh...keta MYVi lor...

ni plak keta WAJA...ntah apa2 kan...buang duit btui...huhuhu...meh bg kat aku pon takpa kalau dh rs mcm byk duit kan...hiks...tak pekdahnya kan...sapa setuju angkat tangan... :)

huishhhhh...sapa jejaka ensem kat sbelah keta ituuuuuuuuuuuu...huahuahua...hubby lor...ngan keta idaman...takleh bli dok sebelah pon kira okla kan......keta evo....kalau nk pkai keta nih kena la makan pasiaq kan...hehehehe...tak mampu weh...tunggula duit jatuh dr langit ....hiks...

model keta FAIRLADY...tapi dh tak available okayyyy...model tu lorrr....his mine...huhuhuhu...ada kene mengena ka?????soka ati hamba lorrrrr...hiks

1 comment:

mamalieyna said...

waa hebatnye myvi leh beruabah jd cenggitu! patut aa lelaki suka sgt bab2 kete ni, mcm2 leh ubahsuai..

Related Posts with Thumbnails