Tuesday, November 24, 2009

...KUrSUs D@Y...

kelmarin ngan hr nih aku kena attend kursus SOFTSKILL...dah tu lokasi yg paliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing jauh dr spital...ahaks...anda tertipuuuuuuuuuuuu...mana aku sanggup nk berjauhan ngan anak2 aku weh...mau aku mraung kalau kena p kursus jauh2...huhuhu...tggula annisa besaq sket bru nk p jauh2 sket kot...tu pon kalau depa nk antaq la kan...planning utk next yr...tak salah kan....kursus kat asrama spital jerk...azam baruuuuuuu...nyehnyeh...sat ja kan dh ujung thn...rsnya azam thn ni pon tak senarai abih g...hiks...tak sompek daaaaaaaaa...buat2 bzzzzzzzzzzzz...kehkehhh...apasal kluaq tajuk karangan nih...tu yg BM dulu aku dpt 3...asek kluaq tajuk ja...kehkehkeh...hr nih baru aku sempat nk bgambaq...sbb kelmarin im not in da moooooooooooooood...hiks...hari ni kami kena pakai sluaq...ada aktiviti outdoor...huhuhu...sggh mencabar minda...ketangkasan...keayuan...????hahahah...walaupun tak kena redah utan tapi lotih jugak nk blari sana sinun...almaklumla dh lama aku pencen lari2 nih...hehehehe...
nih separuh dr kumpulan aku...ahaks...dh nama pon keja kat spital...so bykla nurse kan...syiok jugak sbb sblm nih tak penah tgk pon muka depa...bila attend kursus brula kenai...yg sebelah baju kaler koko tu staffnurse kat SCN..tmpt bby yg bermasalah selepas lahir tuh...dia siap offer g klau nk apa2 utk bby mintak ja...hehehehe...bagusssssssssssss....apasal muka aku blur ha???hehehe...org berimannnnnnnnnnn mmg mcm tuh...kahkahkah....almaklumla nphone cap ayam = itik...ish bilala aku nk jadi kaya nih...nk bli nphone cap rimau plak....hahahaha...tapi part yg best kalau attend kursus nih bleh mkn preeeeeeeeeeeeeee...3 kali sehari...ahaks...mana diet aku nih...diet kah???? ;P...rsnya nila last kursus utk thn ini...insyaallah thn depan aku nk jadi org tamak nk attend byk2 kursus lagik..tapi aku ada penyakit...kalau p kursus ja mustiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ngantukkkkkkkkkkkkk....huhuhuhu..sapa2 tau dk kat mana ada juai ubat tak ngantuk...kehkehkeh...

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

heheh..biasa la bab kursus2 ni, tokleh nk elak ngntuk2 ni..senang ja, bwk spare mancis yee..time ngntuk tongkatkan ja kt mata..kui3x..

watie said...

saya kerja x pernah kursus huhuhu nak pi kursus gak hihihi

Related Posts with Thumbnails