Saturday, November 14, 2009

...MusNaH SegaLany@...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sob...sob...jiwa ku merana...hidupku penuh derita...apasal berdrama plak nih....


?


?


?


nk berebut anugerah skrin kah????ahaks...ntah apa2 plak aku nih...yg sebebnaunya....td ptg adala ajak hubby nk cari kasut ry aleeya...sbb yg ry ari tuh dh penuh tragis jadiknya...almaklumla...anak dara aku tuh kan ''bersopan''...abih menegelupas sana sini...herm...pastu kan....yg memusnahkan plan aku adalah....gigikuuuuuuuuuuuuuuu...?????toing...toing???aku sakit gigi lorrrrrrrrrrrrrrrrr....napala hari nih....napa tak minggu lepas???thn lepas...abad lepas...yg pasti dh lepas...dan bukan hari ini...esok....dn mggu depan....ishhhhhhhh..apasal melalut nih...ni musti penangan sakit gigis...nih kalau ada yg buat lawak mau kena penampar sulungkuuuuuuuuuu...kehkeh...muka aku dh bengkak sebelah....ish tak mohla snap gambaq...nanti jatuhla keglamouran aku....glam ker????kehkeh...sakit weh...hubby dok pujuk nk p cabut...tapiiiiii aku nih ''gagah''lagi brani kan...so tak maula menyusahkan doktot gigi tuh..?????so aku sanggup sakit dr menyusahkan org...kehkehek...mcm tak bertempat ja kan...

saja letak gambaq yg tak dk kena mengena dgn kejadian tragis di atas...harap maklum...ahaks...

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

eeeeiii sakitnyaaa...bleh terasa la bila sebut skit gigi nih! takmo kaco lebey2 aa tkt kena lempang..keh3x..

watie said...

sian dia sakit gigi.. semoga cepat sembuh

klik nuffnang disneyland :)

Related Posts with Thumbnails