Sunday, November 22, 2009

...ReZeki Lebih Ker????

lori sapa yg sesat nih?????ahaks....

ehem...gambaq apakah itu????hiks...gambaq bilik tengah @ bilik aleeya n annisa...apa motip boh gambaq itu yerk....sat naaaaaaaaa....


ntah apa2 aleeya nih...meraung plak...dh ibu bli katil baru pun nangeh lagik ka...

almari,meja solek n katil...aku bli kat wescourt rm 6** jerk...tak termasuk tilam da....tu pon masa promosi...ada rezeki sket...huhuhu...udah niat...wawawawa...

sofa nih bukan sofa baru yer...byk duit aku nk tukau sofa setiap 4 bulan...org kaya pon tak sehebat itu kan...kehkehkeh...actually sofa lama...aku p komplen sofa pakai tak dn 6 bulan dh ranap sket dia span...ikut tuh aku pilih span yg tahan ranap...nyenyeh...mahei la sket kan...tapi kalau result dia sama ja ngan yg murah mau aku tak bersilat ngan wescourt...tapi service wescourt baikkkkkkkkkkk punya depa amik pebaik baik n FOC...ahaks...sukanyaaaaaaa...tgh tak dk gaji nih mmg suka benda yg preeeeeeeeeeeee...kehkeh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails