Saturday, November 7, 2009

...jaLan2 c@Ri PasaI...

hari nih hubby ajak p tgk geng2 BPO men futsal kat sp...bukan nk p tgk sgt sbenaqnya...kami sampai pon dh lewat.....sja nk jenjln kat sp sama...kami singgah TESCO EXTRA yg baru bukak kat sp...jln2 ja jamu mata...almaklumla tak gaji lagi kan...huhuh..lepas p tesco kami singgah pantai merdeka...hiks...mengimbau blik kenangan aku n si dia...hikhik...ishhhhhhhhhhh bukan boypren lama daaaaaa...tapi dulu dia boypren ku tapi skarang suami kuuuuuuuuu,,,hahaha...adakah anda rasa tertipuuuuuuuu??????ada aku kesahhhhhhhh????wakkakaka...

adik nisa yg sgt baikkkkkkkkkkkkkkk....

atlast ada gak pic kami berempat...huhuhu..slalu aku tak bkesempatan...huhuhu

lepas lepak kat pantai merdeka kami p melantak plak mee udang kat pulau sayak...dulu aku pernah buat n3 pasai mee udang tuh..rsnya aku bg 2 suku bintang...hikhik...

p/s:napa mcm malas sgt nk buat n3 nih...gambaq punyala byk aku snap...huhuhu...ni pon aku gagahkan diri yg sedia gagah nih...

3 comments:

IxoR@ said...

Bestnya...hujung minggu jalan2 bersama keluarga....

;D

watie said...

jalan2 hujung minggu bawak anak main2 pastu lepak anak beranak pergghh xtvt yg menyeronokkan :)

mamalieyna said...

waa kenangan di pantai merdeka! mmg menggamit memori ler..tmbh2 kalo nyanyi skali..hikhik..
*waa hepi la budak tecik berdua tu, jenjalan di pantai :)!

Related Posts with Thumbnails