Wednesday, November 11, 2009

...AdAkAh And@ suDaH beRSeDia?...

ntah apa2 punya tajuk kan...huargh.....soka atie ambola kan......kehkehkeh...jgn marah nanti kena juai....hiks...



duta laksa ''telok kechai''
aleeya nih bleh dikategorikan sbg antuuuuuuuuuuuuuu....''mana antu...mana antu..."lagu favorite dia tuh...huhuhu...apakehal nya tukaq topik nih...antu laksa lorrrrr...mcm baba dia jugak...hahaha...tadi pg hubby p alor staq sbb ada hal...so aku tetiba jerk mcm tringin...apaaaaaaaaaa...ngan mulut terlopong...."tringin"...kehkeh...laksa telok kechai lokasinya di kuala kedah...actually laksa ini agak ''fofular'' kat alor staq...laksa tuh laksa beras...so ofkos aku leh melantak kan walaupun annisa baru 4bulan...dia ada boh ''nyiok'' yg berwarna oren...tujuan dia maybe nk mmekatkan kuah...sbb kuah dia mmg cair gilosssssss...
nampak tak yg wana oren tuh???hubby bli 1kg laksa...aku ingat bykla 1kg tuh...huhuhu...skali hadap jerk...''duta'' laksa tambah sampai 3 kali...huhuhu...ibu menten...sepinggan jerk...kahkaha...penuhhhhhhhhhhhhhh...hubby 2kali tambah...yg selebihnya aku bg kat jiran sket...almaklumla slalu depa ja bg kan...takkan nk menerima sajork...kena la memberi jugaks...


nila qupa laksa yg t elah disebatikan..kehkeh...apa kes nk letak gambaq nih...tak dk motip sebenaqnya....kahkahakah...kpd sesapa yg mengendon...dlm erti kata bahasa yg btui...mengandung..jgnla tringin plak...hiks...kalau tringin crik la sendirik...kahkahkah...

so jemputttttttttt smua...jemput tengok............wakakakakaka....

4 comments:

mamalieyna said...

0rang tak ngandung pun leh teringinn jugaaak..uuu nk jugak...ni lg sorang antu ni..pntang tgk laksa mesti nk jugakk...kalo mls nk buat beli sajo..kt sini pun ada laksa kuala kedah, mmg cedap..memenuhi citarasa anak jati kedah nih! hehe..

intansalmah said...

weiii,,,lamanya aku tk mkn laksa,,,lama tk lama pun 4bln la,,,anak kitakn sma 4bln...pas ni confirm aku p cri laksa teluk kechai kt putrajya,,,tkdk aku amuk,,,hheehheee...tngat zman2 skolah ada rm2 pun leh mkn laksa+sirap kt....(aku lupa nama tmpt 2...alah,yg dpn city plaza 2...)aku mmg lupa..bkn lupa dratan tau!!!!

watie said...

cis kena pi cari sendiri.. ingatkan nak jamu kita hahaha

klik2 ur nuffnang mr potato hihihi

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts with Thumbnails