Wednesday, September 17, 2008

... AleeYa GenAp 11 Bulan...



ari nih aleeya dah 11 bulan...sekejap ja kan rasa...mcm baru kelmarin jer bersalin kat aleeya...sakit tu masih lagi terasa...tapi bila tgk anak depan mata semuanya rasa berbaloi...Alhamdulillah...bulan depan aleeya dah setahun...ingat tahun ni nk celebrate besday aleeya kat umah baru...sob...sob...tapi tidak kesampaian...aleeya takleh jalan g pun...hem...org tua2 kan kata kalau dia cepat nek gigi...lambatla leh jln...tataula kebenarannya...hopefully bulan depan aleeya dah bleh jalan...dia dah pandai mengejek apa yg kita buat...kdg2 rasa lucu dgn telatah dia...hiks...diala penghibur kami...syukur dgn anugerahNya...

2 comments:

Aleeya said...

eh aleeya sama nama auntie lah hehehhe, kiyutnye gigi dia..damia dah 10 bulan lebih pun tarak gigi ..lambat tul gigi dia nak naik..

aNnA_jaN said...

lambat nek gigi maybe leh jalan dulu kot...hiks...

Related Posts with Thumbnails