Sunday, September 14, 2008

...k@sut RaY@ Aleey@...

mmg happening btui blik kg...mak masak mcm2...roti jalala...sagu berkuahla...blurppppp kenyang gilos...aku n hubby mmg planning nk bli kasut raya aleeya last2 minute...hiks...saja jer nk meramaikan org2 kat sopping kompleks kan...hiks....tapi alang2 dh blik alor star...hubby ajak g bli kasut aleeya kat Al-Ikhsan...hem...tu hubby lama dh tringin nk bli bg kat aleeya...biasakla org sport nih mmg sket2 ke arah2 tu gak...dia tringin nk bli NIKE...tapi bla aku p tgk...NIKE tak dk byk choice utk baby...aleeya kan takleh jln lagik..tapi baba dia teruja sgt2 so ibu ngalah jela...last2 bli ADIDAS...hemm...pastu aku bg adiah cap ADIDAS kat hubby...hiks...yg tu umpan jer sbb hubby kata nk bg hadiah best anniversary bulan 11 nih...hiks... aper yerk????takpa2...kita kena sabar dulu okayyyy...

pastu kan...dah terrrrrrrlajak g pacific...aku terrrrrrrrrrrbli handbag...lama dah weh aku tak bli handbag yg mahei...last dpt ms hantaran dulu...sob2...sob2...sila sedey ngan aku k...yg bli pun yg murah jer...kasut raya pun dah bli tapi tak amik pic pun...kasut biasa2 jer...crocodile jer...
yukyea...kasut raya dah bli...handbag raya dah bli...apa lagi yer yg tak bli????blik kena rujuk buku dulu... ;)

4 comments:

sweetheart said...

sakan shopping aih

aNnA_jaN said...

haha...tu sopping tak sengaja...hiks...

Me-Mrs-Mum said...

cantik nya kasut aleeya tu...
bila nak dapat bb gurl nih!!
geram tengok pinkish...pinkish.... nih!!

aNnA_jaN said...

to mr-mrs-mum...
sabo2...tapi bowink gaks asek pinkish jerk...hiks...

Related Posts with Thumbnails