Monday, September 8, 2008

...ByK BtUi DuGa@n...

semlm ms nk bukak posa...hubby dah bli ayam golek...aku pon masakla gulai ikan...sbb nk bg ada kuah cket2 kan...pg sblm p keja hubby ada habaq dia rasa cam tak larat sgt...ptg tu aku kata tak yahla g bli ayam golek n kuih kalu tak larat...tapi dia kata nk g bli gak...so aku pun tak kisahlakan...dah samapi bebuka hubby kata tak moh mkan nasik g...dia tak lalu...tapi slalunya pon dia bebuka tak makan nasik pon...so aku tak kisahla kan...aku pon perot akan tak berapa nk ok g...so makan pon taklehla pulun2 sgt...hubby dah abih mkn kuih 2 ketui...trus telan panadol n tidoq...nk solat maghrib pun mmg dia dah tak bermaya sgt2...aku mknla sorang2...tak lalu weh makan sorang...tgn sebelah g pegang aleeya...hukhukhuk... dah abih mkan p pegang dahi hubby panas weh...bg aleeya lena dulu...pastu baru jelum hubby...dugaan2...sob...sob...sob...hubby pg nih dah sihat sket...sahur pun paksa gak hubby mkn sbb dia nk posa jugak2...kesiankan...huk..huk.. ;(

5 comments:

Mama Mya said...

musim org demam kot.. semoga papa aleeya (wah suka2 kita kata papa.. aleeya panggil apa erk?) cepat sembuh.. berbuka sambil pangku aleeya yer.. kita pun berbuka mesti berperang ngan cik mya

re = uwaaa uwaaa x dapat lorr duit raya cam nie coz cik mya memang x pose hahahaha

aNnA_jaN said...
This comment has been removed by the author.
aNnA_jaN said...
This comment has been removed by the author.
aNnA_jaN said...
This comment has been removed by the author.
PuteriSatu said...

salam kenal dari akak n family...comelnya aleeya berdendan...nak lak dia ye orang main rambut dia....klu aqilah...eii jenuh pujuk...

selamat berpuasa...

Related Posts with Thumbnails