Wednesday, September 24, 2008

...t@K BanGun SaHuRlaaaa...

semlm ingat nk buat kuihla...tapi hubby ajak g bli baju kurung aleeya plak...so lepas maghrib kami gerak g cari baju aleeya...dekat2 jer...nek moto jerk...hiks...1st time bwk aleeya n ibu nek moto...hubby takut parking tak dak..kan smlm dah gaji...so amik langkah berjaga2...hiks...aleeya mmg time dia tidoq lepas maghrib...so masa nek moto aleeya dah takleh dok diam...ngantuk...dok merengek ja...sampai sana rushingla cari baju kurung,stokin dan nama pon baby girl...kenala bli eksosori rambut...hiks...penin oooo....manyak sgt yg lawa2...dh abih bli trus blik...sampai ja bg aleeya susu...tak payah tepok2 dah...dia terus zzzzzzzzzzzz...so aku lepas siap brg2 aleeya n solat isyak...ibu pun menyusul....zzzzzzzzz...kui 3 jaga sbb aleeya nangeh nk susu...lepas tu tido blik...hphone bunyi aku trus mangunla...tgk jam.......wawawawawa...dah 6.30...dahla smlm berbuka mkn mee bangung ja...aku dh masak soton sambal tumis smlm slps bebuka...sob...sob...oh soton mlm ni aku ''kerjakan'' ang okeyyy...tungguuuuuuuuu...hiks...

p/s:masa hphone bunyi kui 4.30 hubby yg off...so takleh salah aku yerk... ;)...alasan kan...

3 comments:

Yaya said...

ujung2 puasa ni aku agak malas nak bangon sahur he he

CT@mamaLuqmanTiara said...

ramadhan kali ni pun ada terbabas gak sekali....xingat hari keberapa ari tu...sian hubby...masa tu uzur,kita ok la...hehe...

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

Related Posts with Thumbnails