Wednesday, September 10, 2008

...sOk CuTi l@giK...

sok hubby kena g followup lutut dia kat spital sultanah bahiyah...so mau tak mau aku kena amikla cutis...yukyea....blik kg lagik...mak kat alor staq dah tak sabo nk tunggu cucu dia blik...kalau kami jer tak heran pun...hiks...yeala...aku kan lambat sket rezeki nk dpt baby dulu...kawin setahun lebih barula Tuhan makbul doa2 kami...Alhamdullilah..so skarang ni kalau blik acu n achikla yg paling kalut...tambah2 g adik bongsu aku tu...acu...kalau kami tak sampai g sms tak berenti...bila nk sampai??? ;)...acu kan boypren aleeya...hiks...kami pun sejak kehadiran aleeya... hidup ni lagi bertambah bermakna...kekosongan sudah terisi...kesepian sudah lama berlalu...tidur mlm tidak lagi senyenyak dulu...(aleeya nangeh nk susu...hiks...) aku amat bersyukur...amiiinnn...semoga aleeya menjadi anak yg solehah...amiiinnn...
p/s: balik kampungggggggg....ooooo balik kampung......jom balik kampung.... ;)

2 comments:

sweetheart said...

blk kg lg...
kem salam kat mak hang..

aNnA_jaN said...

okeh...

Related Posts with Thumbnails