Monday, September 22, 2008

...kUih Ray@...

disebabkan masa dah sgt suntuk aku terpaksala buat kuih jugak2 walaupun sok keja...mula2 planning nk buat ari cutis jerk...jumaat lepas takleh buat sbb blik umah mentua...ari sabtu plak rushing blik alor star sbb mak saudara aku dah sakit tenat...blik mlm tu mmg dah letih gilerr...takleh nk buat kuih...so mau tak mau kenala buat jugak semlm...seb baik aleeya tido awai...so blehla start awai...actually aku dah buat 1 adunan last week biskut aiskrim...tapi tak cukup plak...aku nk kena bahagi 3 buah umah...sob...sob...letih oooo...biskot mazola pun baru siap 1 adunan...hukhuk...mlm ni nk kena buat g satu adunan plakla...mintak2la aleeya tido awei...sabtu ni nk kena hantaq dah kat kak aku kat sp sbb thn ni aku raya umah mentua dulu...so nk kirim wak blik bg kat mak aku...walaupun rupa kuih aku tak secantik mcm yg beli...tapi terimala seadanya okeyyy...no komplen2 tau....ni ada g 3 jenis kuih nk kena buat...wawawa...sempat ker??? ;(



p/s: 1 adunan biskut aiskrim = 2++ biji...
2 adunan biskut aiskrim = lu pikir sendirila.............sob...sob...sabau2...

No comments:

Related Posts with Thumbnails