Thursday, August 7, 2008

...um@hKu hUk...Huk...

kelmarin lepas balik kursus CPR...(sampai kui 1 jerk...)so hubby tanya nk g mana...sajala try ajak p tgk umah kami tu...slalunya dia tak moh p...tapi kelamrin dia nk p...wahwah...girangnya hati kuuuuu...sampai jerk sdih tgk...umah yg ujung2 ja baru buat...yg len2 dah 90% siap...alasan developer ms aku p tanya umah ujung bt last coz dekat ngan bukit...hukhuk...tapi bg aku syiok blik dia kata selagi umah kami tak siap yg len takleh dpt oc...hiks...barula bleh 'verangan' blik...nih boh gambo sket...

ni gambo bawah aku ambik umah sebelah yg dah siap...nihla bakal rupa umah aku...hiks... ;)
sebenornya gambo longkang yg kat bawah nih aku amik saja ja sbb ingat nk tambah dapuq sampai blkang...tapi bla tgk ala....tanah dia ciput ja...so tak jadila...hukhuk...sdeyla...dapur aku kecik jala...wawawa...so hubby kata kita tambah bumbung n simen ja...leh letak mesin basuh ka...buat stor ka...hem...lantakla janji dah ada umah...kan....kan...cayok2...

No comments:

Related Posts with Thumbnails