Sunday, August 10, 2008

...j@Lan2 m@kAn AnGin...

kelmarin pg abah afiq mesej hubby ajak p penang...saja jerk nk p jalan2...kami kongsi keta...harus berjimat kan...ini idea mama afiqla...aku tak kisah bedal ajerla...kami btolak lepas zohor...kami p jalan2 kat Queensbay dulu...tak bli pa pun...jalan2 jerk...lepas pusing2 kami singgah mkn kat tokong ulaq...tak dk ulaq pon...hiks...
tgk mata aleeya merah2...dia baru bangun tido...dia mmg suka tenyeh2 mata dia...tu yg merah...kecian anak ibu kan...yg kat dahi tu nyamuk cium plak...hiap2 mampos kau nyamuk kena tempeleng ngan ibu aleeya...hihihi...
biskut tu kena bawak slalu...nk bg dia dok diam kan...dia nangeh jer bg jer biskut tu...kompom kita leh mkn dgn aman...hiks...
ni masa lepak kat padang kota...
kompiusla...napala nphone tetiba jer amik gambaq jadi golap...maleh nk belek nphone sebenornyeee..layanzzzzzzzzz jer yek...

3 comments:

Phandra said...

http://ronedaddy.blogspot.com/

sweetheart said...

ujung bln jgn lupa plak ha...

aNnA_jaN said...

weh....ujung bln akunk blik a.staq plok...camne nih...gedik nk p jln gak weh...

Related Posts with Thumbnails