Wednesday, August 13, 2008

...LeeYa KeNa CaMpaK...

ms otw kami blik umah aku terrrrrrrnampakla ada org juai ayam yg tergolek2 tue..
''abg2...ayam tu nampak mcm sedap jerk...dh lama kita kata nk beli tapi tak pernah dan pon...chewahh...ayat mesti power kan...hiks...sebenornya aku malehla nk blik masak...tu taktik2la...dah bli smua tak tahan ngan bau plok...sedap oooo....blik2 tak nyempat dah hubby kalut nk ratah ayam...sedap wehhhhhhhhhh...kuah black pepper g...sok bleh bli g...so alasan di atas dah takleh pakai aku kenala pikio alasan len plak...hiks...dah mkn semua aleeya plak dok merengek jer...so aku bawakla aleeya jln2 kat luar umah...tgk biras aku dok lepak depan umah dia...(tiap2 ptg yg tu jer xtviti dia...)aku pun pla sama...dok sembang2 aku terselakla seluar aleeya...tgk2 bintat2 mcm ruam tu penuh kat kaki...ms dia 5 bulan ari tu dah kena...tak sangkala plak kena pulak dlm ms terdekat ni...dia kena camapak 'sekam' org kedah panggela...trus pangge hubby suruh amik nyok muda yg ada kat pokok org wakaf kat tepi umah aku tu...tapi aleeya minum sket jer...siap buat muka g minum air nyok tu...hiks...tgh mlm dia buat hal la...merengek jer...ibu nih dh tak larat nk angkat mata...last2 baba la jadi mangsa nk tepok2 dia...hiks... ;) yela mlm semlm ibu sorang jer bangun time aleeya merengek...semlm ibu buat2la tak larat angkat mata...hiks...keji kan...gambo ayam golek n aleeya tak amik pon...so layan creta jer yek...

1 comment:

Mama Mya said...

ciannye leeya kena campak.. hope cepat sembuh.. campak sekam tue yg mcm mana.. cik mya pernah kena yg berbintik2 halus tue... oppstt kita dengar cam cedap jek citer mkn ayam tue...

re = dah ajak mr.hubby makan wedges hik..

Related Posts with Thumbnails