Sunday, August 3, 2008

...rUgi OOoo...

last month aku pla butik anakku...dpt sms ada sale...so sesampai jer aku jd rambang mata sana sinun 50% discount...jadi tak ketahuan org kedah kata...hiks...besala org pompuan nih kalau ada sale yg tak perlu pun tetiba ja tukar jadi perlu sesngt...bukannya bli manyak pun...bli sepsg 1/2...mcmcana tu yerkkk ...maksudnya 2 helai baju 1 seluar jeans...yg baju n sluar jeans tu depa boh skali...tgk sluaq mcm besaq ok dah...pastu trus p bayo...sbb dlm ati ms tuh tgh dok beristighfar...hiks...blik umah dah semangat boh dlm washing machine nk basuh barula sempat belek...wawawawa...baju dia kecik....bleh pkai sat jala....wawawawa...sluaq tu mmg besau...cuma baju kecik...tupun aku amik 6-12 mth....hukhuk...utk ibu2 diluar sana...kalau nampak sale kena bebykla istighfar...hiks...supaya tak rugi mcm akuuuuuuuuuuuuuuu........udalah mahei jugak...(kalau tak sale la....)ni upload skett...ngam2 ja baju tu ngan aleeya...takpa2...nanti ibu bli len k...(alasan kan....)
tak paham apo motif aleeya buat muka mcm tuh....?????layanzzzzzzzzzzzzzzzz jer...tu nampak ok...tapi bila kita kasik dia bdiri...nampak perotla....hiks...seksi....

1 comment:

Mama Mya said...

wah syioknye sopping kita x berkesempatan nak pi anakkunye sale.. kecik yer x pe nanti mintak baju baru yer sayang

re = selamat berhujung minggu gak

Related Posts with Thumbnails