Tuesday, August 12, 2008

...LeeY@ DeMam...

kelmarin ms p amik aleeya org ngasuh dia habaq aleeya demam...tengahari badan dia panas sgt...dia kata maleh nk call sbb aku mmg dh bg siap2 ubat demam...jenuhla merengek ja seharian...blik umah pun mcm tu gak...merap ja...aku bg ubat plak kui 6.30...tadi cik ida dia bg dah kui 2.00...lepas maghrib jer dia merengek semcm jer...aku bohla Cool fever...tapi kejap jerk...dia rimas...asek nk cabut buang jer...mata dok pejam pon leh tarik g...ish2...dia tidoq pon sat2 merengek jer...pg tadi ingat nk amik EL ler...lepas masak aku jelom2 sat kepala dia...pastu rasa badan dah suam2...so mai jugakla keja...kecian anak ibu...hiks...tapi bila amik gambo musti nk senyum jugak...layanzzzzzzzzzz jerk....time ni dia ngamuk nk tidoq...tapi ibu dia gedik nk snap gak...so...leeya...senyuuuuuuuummmm..

1 comment:

Mama Mya said...

ciannye aleeya demam.. tapi dalam demam tue leh senyum laii yer.. comey sungguh aleeya nie.. mama mya doakan aleeya cepat sembuh..

re = tersepit jari cik mya dah sembuh time kasih tapi berlakunya lagi insiden huhuhu.. (lum update laii n3 insiden tue) hehehe

Related Posts with Thumbnails