Monday, July 21, 2008

...Tv3...

ms blik keja kelmari aku tanyala hubby nk mkn pa mlm kelmarin...kan ujan satu ari...dia kalau ujan takleh mkn nasik...(sja buat2 takleh)dia tringin mkn selain dr nasik...so bihun ja yg ada kat umah so aku buatla bihun bandung...semlm lepas msak aleeya merengek ngantuk...disebabkan nk tgk Gangstarz (dah tak dak creta yg best dh pon...)aku bgla aleeya tidoq depan tv...dia dah lena so aku nih pun pla makan ngan hubby dgn lahapnya...pastu kan uols...ada lagu TV3 yg budak2 dok lompat tu...boleh ka aleeya trus bangun meniarap siap goyang kaki n tepuk tgn g...hiks...aku ingat dia mamun ka hapa...leeya siap hanguk2 kepala n gelak2 g...terkezut ibu n baba...lepas tu payah plak la dia nk lena blik...hiks...skarang nih kena berjaga2 kalau ada lagu tu time dia tgh tidoq kami kena reduce volume sket...kalau tidak penat plak la nk bg tidoq...tak sempat nk snap gambo almaklumla kan masa tu tgh bz melantak....hiks... :) layanz jer yerk...(sebenornya maleh bebenor nk upload gambo dgn menggunakan cpu yg bengong nih...)

No comments:

Related Posts with Thumbnails