Sunday, July 6, 2008

...jEnJ@laN M@kAn AngiN...

pepagi sabtu aku dah dpt sms dr mama afiq WAJIB mai umah mak dia coz family dia buat besday Alya...anak menakan dia...nama pun sma ngan aleeya gak...aku nih dah ter masak nasik so...lauk tuh aku kiv lu la dah nk p makan kat umah mak mama afiq...tetiba dpt call dr bes pren aku dr alor star...dia nk mai umah coz dia mai antaq adik ipaq dia kat poli...so sesampai ja depa kat umah barula aku masak lauk...pon pang pong pang...siap dah pun...aku masak simple2 ja...ikan goreng + ayam goreng n paprik...tula shuhada len kali book awei2 sket...leh kak ana bli satu market...hiks...sory yer masak simple2 jer...so dah makan dokla berborak2 la...
dekat nk blik barula aku tringat nk amik gambo depa...tapi malu2 plak...so tak brapa happeningla gambo nih...
so...lepas depa blik bg aleeya lena dulu...ngan aku2 skali pun tertido...dlm kui 2.00 kami besiapla nk p umah mak tikah...dan p makan2 kami pun bergerakla p Sunway Carnival...saja p jenjalan...dan gak rembat gak kasut spsg kat Vincci...weh sale gla2...sampai aku nih jadi cam org gila ja...hiks...tapi still ada kesedaran nk sopping skan2...almaklumla bulan nih aku terover sopping dah...hiks...so tak bli byk2la...lenkalila kita p len yer banggggggggg....hiks...
tgk...ibu paksa gak aleeya nk amik gambo...hiks...apa2 ajela...hiks...tgk rambut aleeya dah jadi mcm trojan dah...ibu penat2 ikat g comey2 dia lena abih terkeluaq getah rambut...sikat pun tak bawak so tak comeyla...hukhuk...

No comments:

Related Posts with Thumbnails