Wednesday, July 2, 2008

...b@ba Yg TAk SaBo...

kelmarin kan aku ada creta yg hubby kena mai bt fisio...aku blik amik dlm kui 1.30 kami btolak maila coz appointment kui 2.00..lepas tu aku nek trusla opis...bt keja dulu sbb nk tunggu maybe lambat...dlm kui 3.00 hubby call ckp dah abih...alang2 aku pun nk blik dah aku suruhla hubby tunggu kat bilik aku sambil serve internet tgk ketala apalagi...hiks...then g 10 minit kui 5 aku suruhla hubby trun tggu kat keta...aku ni pun dah abih punch card kalutla p kat parking...sesampai ja kat parking aku nih terkezut beruk...beruk pun tak penah trkezut mcm aku,yala 'depa' kan takleh wak keta...hiks...jgn mare...aku nih dah nk pitam n segala...tgh dok mencari2...tgk2 hubby dgn bangganya mai dr mana pun tak tau...amoi...org tak bg bawak keta g tapi dia dah tak sabo2 nk bawak...gatai kakila tuh...so pagi tadi dia pun mengoffer diri nk antaq aku n aleeya...aku nih mmg dah lama maleh nk bawak keta so tunggu pa g kan...hehehe...nih sempat gak snap gambo hubby kat spital kelmarin n tadi masa bwk keta...hiks...
nih ibu pun apa loieee...galakla snap gambo hubby tgh drive n nyempat g snap gambo pegang aleeya...hiks...ngaco jer....
leeya siap terjelan2 g terkezut pepagi dah nk kena bgambo....hiks...ibu nih sejak berjinak2 ngan blog nih kat mana pon nk bgambo...hiks... :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails