Wednesday, July 2, 2008

...@LeeYa N vItaGen...

hiks...aku kan slalula bli vitagen wak blik umah...sbb ada org mai juai trus kat sini...so senang n murah lew...kena jimat la nih...hahaha...slalu mmg aku bg aleeya minum...tapi 3/4 ibu yg minum...kuikui...sukanya dia bla aku bagi...tapi ibu yg segan...hiks...dia tak pandai hisap g...so kena la ibu boh ngan straw...hiks...nih upload gambo sket...
pandai tak aleeya minum vitagen????hiks...
lepas minum dia pun bzla nak memanjat baba yg baring kat sebelah....so noty tew...
nampak tak merah kat tepi mata aleeya...geram btui aku kat semut halus tuh...slalu giget aleeya tew...aku nih ari2 sapu sampahla...mop la...(kalau rajin daaaa....)ari tu umah aku pakai carpet...tapi kerana semut yg tak tau brapa ekor aku n hubby ngamuk gulung smua carpet...mop lantai segala...tapi ada g...rasanya nk kena bako umahla...hehehe...gila ka hapa????

No comments:

Related Posts with Thumbnails