Sunday, July 13, 2008

...SePeTang Di tASiK...

sabtu lepas ja solat asar hubby ajak p hantar iron nk pebaik...tula dah lama ibu pot pet pot pet suruh p pebaik iron tapi baba buat do no ja...pastu ntahla camna leh tergerak ati nk tgk iron yg lama...dah nampak waya weh...ngeri aku tgk ...so aku pkai jala...tak dak pilihan kan...hiks...pastu lepas p antar ja awei g...so aku ajak hubby p tasik yg kat stesen bas kulim tu...saja nk bawak aleeya jln2...ramai weh org kat situ...aleeya nih syok sungguh tgk org men sampai ibu pangge nk amik gambo pun tak kalih... takpa ibu tunggula leeya leh jln nanti...smua mainan aleeya nk men...hiks...kesian anak ibu yer nanti yer beso sket ibu bwk len k...

tgk baba yg lebey taw...hiks...aku ni kalut ja nk amik gambo...org ramai kat situ dok usha jerk...yela sket2 nk amik gambo...tntah hapa2...lantakla kan bukan nya aku pinjam kamera depa pon kan...hiks...sebenornya...depa tu jeles sbb nphone depa tak dk kamera...wakakaka...

3 comments:

Lonely Paul said...

Hello

aNnA_jaN said...

haiiii...

sweetheart said...

weh afiq dah pandai jalan dah..
cuma xberapa cekap ja lagi

Related Posts with Thumbnails