Tuesday, July 8, 2008

...PakS@ TiDoq...

semlm masa p amik aleeya, cik ida(org yg ngasuh aleeya)kata aleeya tak tidoq dr lepas aku blik dr p klenet...maknanya dr kui 2 tadi lor...cik ida kata dia mmg ngantok sgt dah...kak ida tepuk2 dah nk lena pastu aku sampai...so tak jadila tidoq...aku nih ingat blik umah dia mesti trus lena punya...masuk bilik trus men ngan dia kat atas tilam...tabiat slalu kalau dia ngantuk sgt...dia jadi mcm luar biasa...meaning jd hyperactive...panjat sana...lompat sana sinun...aku yg letih dok tarik kaki dia takut jatuh...last2 tak lena gak...baba amik wak jln2 kat luaq sementara ibunya nak mandi n solat...baba msuk umah dlm kui 720...aku nih bersenang lenangla dlm umah tak payah jaga leeya...hiks...siap bley tgk EZORA ngan aman n damai...hiks...yer ker???aku terpaksa tidurkan aleeya coz kesian tgk mata dia dah merah dok tonyoh2 ngantuk...puas nk bg dia tidoq taw...baba solat dia pun kalut nk p kat baba...aku nih penat tarik kaki dia takut jatuh tilam...aleeya nih mmg nakal taw...letih ibu semalm...nih boh gambo sket...


last2 dekat kui 8.45 barula lena...punyala letih tgh mlm tak jaga langsung nk minum susu...hiks...

2 comments:

sweetheart said...

ok gak la kol 8 45..
afiq kalu kul 11 la jwbnya

aNnA_jaN said...

kesian weh...dr kui 2 tak tidoq2...

Related Posts with Thumbnails