Sunday, November 9, 2008

...SuRat ApA Tue...

ptg kelmarin terkezut gakla...mak mentua,pak mentua n kak ipaq mai umah...utk pengetahuan pak mentua aku tuh tak penah mai umah aku sejak aku kawen...bukanla aku nih menantu yg terbuang okayyyy...umah anak2 yg len pong dia tak p....dia ssh sket nk p umah anak2...dia tak suka jln2...berpeluh2 gakla aku tgk pak mentua mai gak...seb baik baru bancuh nk buat cucuq ikan bilis...depa dok sat ja...pak mentua aku tuh cepat panas vontot...takleh dok lama2...sebenaunya depa nk bg kasik surat nih...

uolss leh baca tak surat hapa tuh????surat Arahan pemeriksaan milikan kosong dan pengambilan kunci...umah akula...tapi leh ka uolls bayang kan...kalau umah still cam nih...
aku nk amik kunci mcamana???pintu pong tak dak g kan...umah aku n corner lot ja yg tak dk pintu g...aku konpius gakla...so satg time rehat nk p developer...kot2la pintu umah aku dh jadik halimunan...kuikui...lawak utk org sedey okeh...cam aku :( dh la utk buat komplai samapi 13 hb nih...nk komplain camna umah aku pong tak siap 100% g kan...

3 comments:

M4M4 MY4 said...

wah dapat surat umah yer.. memang ler mengang sikit kalo umah x siap suh amik kunci.. pi cek kot2 betul pintu jadi halimunan ke hiks

re = dulu pernah mintak resepi kek butter pelangi kan? kita baru pasan laa sowi yer.. sok kita kasik resepi.. sok kita cuti hehehe

syanis said...

alahai sian nyer diaaaa... sabo yer... klu beli umah risiko memacam...

ayu said...

lorr weii....abes cmna umah tu??? hg p komplain dak??? risau plak nk bli umh ni...bli umh mainan la yg blh cantum2 tu pas ni...hehhehehe

Related Posts with Thumbnails