Thursday, November 6, 2008

...GeR@m2...

ms g amik aleeya kat umah cik ida tgk ruam merah2 dh penuh badan...huh...so ubat yg aku bli tuh tak menjadikla...trus ajak hubby singgah farmasi nk bli yg len plak...dulu mula2 dh pkai yg tu tapi ms bli utk kali ke2 tak dk stok...pasai tula aku bli yg plak...seb baik ms p farmasi kelmarin dh ada stok...blik2 trus aku lomoq(sapula)kat badan aleeya...

dh mcm mandi bedak dah...huhuhu...

2 comments:

AzuraNizam said...

la sian leeya..takpe auntie doakan cepat sembuh yek..kalau apa cuba pakai ubat cream sapu candid-b..berkesan kat anak sedara saya..

Mama Mya said...

kenapa musim budak kena ruam ke?? cik mya pun kena seme ubat sapu x jalan dah bagai2 cuba.. ari tue nak beli laa calamine lotion tue tapi tetiba hilang dalam memori membeli.. pastu mlm tadi pi clinic kanak2 dia kasik krim gak, ubat mandi n antibiotik nampak alhamdulillah surut.. ruam cik mya dah di jangkiti kuman..

p/s : anda telah di tag

Related Posts with Thumbnails