Saturday, October 24, 2009

...SamButAn SerBa sedErh@nA...

sambutan yg serba sederhana memandang thn ni tak dk bonus...huhuhu...ada kena mengena kat mana yer????mustila...aku kan penjawat awam yg setia...wawawawa....nangeh sampai guling-guling...tarik napas pjg2....maybe PM kta nk buat kejutan kan..hehehe...amiiiinnnnn...actually disbbkan aku n adik aku ja yg p sopping brg2 utk majlis tuh...(hubby kejala plak)so dgn pening cari brg tak jumpak...ngan kalut takut annisa n muhammad adib nangeh kat umah...(mak aku ngasu)h...aku bwk kakak ja...kalau tak bw kompom mak aku takleh buat keja lain...sbb dia ''sgt rajin'' jaga baby...huhuhu...so sempat bli belon ja...okla tuh kan...tu pun anak2 menakan aku brebut2 nk men...huhuhu...

ibu mertua yg bz meracik isi ayam...(btui ka meracik ha????)okla tuh janji paham kan...

umah yg hanya boh belon ja bg nampak macam besday party...hehehe...

No comments:

Related Posts with Thumbnails