Thursday, October 29, 2009

...Hari yg kalut...


dh 2hr aku tak update blog...hari selasa aku malas sgt + xdk creta sensasi..hiks...mlm tuh plak mak aku call mak menakan aku nazak sgt...mak aku call pon dh kui 10++...klau awai lagi mmg aku terjah blik a.staq ja...hhuhhu..tapi memandang ada bby nih kenala bringat sket...mlm tuh tk decide g nk blik a.staq bila...so pg bangun mcm biasa nk p kejala...lepas tuh aku dok termenung ja...hubby pon mcm tau2 ja aku mcm resah ja...dia ajak blik a.staq...huhu...aku pon kalutla sms cc nk apply EL...call org ngasuh...packing baju aleeya n nisa...dlm kui 8++ kami bertolak...singgah breakfast kat tepi jln jerk...n tu jugak 1st kami mkn kat luaq dgn aleeya n nisa...nisa sgtttttttttt baik...aleeya mcm biasa...ngada2...nk airla...nk nasikla...huhuhu.....tapi still bleh handle...aku trus p hspital alor staq yg lama...mak n adik aku adakat sana...skrang kan dh ada spital baru...so spital lama still diguna pakai...seb baik dpt tempat rehat yg sgt selesa...siap mak aku bwk ndoi utk muhammad adib...hiks...annisa pon leh tumpang sekaki...tapi part yg sgt sedih....bila aku masuk tgk MAKWA(gelaran utk kak mak aku yg sulung)...berlinang air mata...sdih sbb tiub merata...ms mak aku call mlm tuh kata makwa aku kluaq darah kot mulut...idung...makwa aku dh koma...sedih sgt2...bila dh koma bdn takleh bergerak...lebam sana sini...yg tragis lagi...tmpt lebam tuh berdarah...ya Allah...kita tak tau apa yg dia rs...sakit yg mcmana...kita yg tgk hanya mampu berdoa semoga dia tak tersiksa sakit...doktor ckp mmg tak dk harapan dh nk pulih...cuma......................tunggu ms utk dia pergi meghadap Illahi...makwa tu dulu pernah bela aku...buat akikah utk aku...walaupun aku tak ingat apa yg dia dh buat utk aku...tapi yg pasti dia amat berjasa utk aku...bergenang air mata aku nih...rs pilu sgt...aku rush blik ptg tu jugak...sbb aku keja...nk amik cuti byk2 pon mcm dh kerap sgt + cuti pun dh tak brapa ada...
kakak yg tatau kena angin apa nk pakai tudung maklong dia...aku letak skali sbb nk wak blik alor staq..kakak aku ttinggal...dia plak kalut nk pakai...huhuhu

adik ms dlm keta

kakak yg tgh layan cd upin dlm keta...siap bwk blik ngan elephant bear g...mau tak penuh keta...huhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails