Saturday, October 17, 2009

...AsSalamuaiKum...


setelah berkurun-kurun aku idam nk beronline dari umah sudah termakbul...syukur kerana Tuhan permudahkan dan memberi rezeki lebih utk aku n hubby pakai tenet dan laptop...ewahhhh...ayat skima plak..kuikuikui...aku siap psg cd upin kat aleeya n adik plak siap boh dlm ndoi siap psg injut karan(elektrik)...kehkeh...kejam btui ibu n baba kan....almaklumla ibu taksub giler nih...hubby plak tak sempat2 nk serve mudah.com...tapi dgn kuasa vito aku suruh dia p basuh keta dulu...kehkeh...seb baik dia mau...hikhik...tq abanggggggggggg...nyehnyeh...actually aku tunggu streamyx mai psg kat umah dh bjanggut...aku p tanya bleh ka dia kata tak dk coverage...awat tak habaq awai2..tensen aku...tggu sampai kat seminggu lebih tau...sbb tu tadi dgn tergedik2nya dan sdikit jakun p cari broadband...hehehe...alhamdulillah......

2 comments:

watie said...

waalaikumussalam..

patutlaa komen kat blog cik mya malam2 nie hahahaha.. dah beronline dari rumah kikiki

selamat berinternet dari umah :)

intansalmah said...

syokkk gileeesssslh 2///haahaaa pas nie leh ym kt umah noh...inagttt jgn lipa dratan dhlhhh...sian ank2...ooo laki ang pun suka tgk mudah .com gakk ka???smalh dgn en abg aku 2 pun....cri apa tah,,,,tkdk hasil pun...hhhehhheee,,,jgn maraaa noh...

Related Posts with Thumbnails