Saturday, October 31, 2009

...PenyaKiT Yg d@tAng...

wah...tajuk mcm ngeri ja kan...huhuhu...actually penyakit "R''ajin aku mai ptg tadi...actually ada lebihan sagu ms buat kenduri hr tuh...kebetulan plak ada nyiok(kelapa) lagi...so mcm dh terasa dok mkn sagu gula merah...nama aku kasik sendirik daaaa...so aku tryla msak...pernah tgk skali ja mak aku msk sebelum kawen dolu2...hiks..so dgn kembang idongnya aku plak nk try sendirik...huhuhu..paksa annisa ngan aleeya tidoq dulu...huhuhu...mmgla baba dh blik kebun...tapi bila ibu tgh feel masak memasak nih ada plak jeritan2 manja nk susula...dan segala bagai...so aku dh siap2 kasik depa tidoq...hiks..bleh ka mcm tuh???baba plak dok syiok layan pi mai pimai tang tu kat you tube...soooooooooo...acara pon bermula...sagu ada byk lagi...tapi 1st try kenala buat sket dulu...jgn dok bagak mcm terer buat byk2...huhu..kalau sesapa yg terbaca N3 nih yg pandai masak musti kata senang gilos nk masak sagu gula merah kan...1st time try mustila teruja weh...kehkeh...aku suka weh....kalau sejuk2 lagik sodapppppppp...slurpppppppppppp...uishh sosah plak nk upload gambaq mlm nih...meh aku sekeh2 skit tenet...plang kong..planh kong...sekeh pon ada bunyi ker????ada aku kesahhhhhhhh???kuikui...bengong takleh lagi upload...wawawa...ni yg buatkan hamba rasa kuciwaaaaaaaaaa....dhla menaip nih pon mata dh separuh terttp...atlast...kluaq jugak gambaq...huhuhu

sagu yg dh siap dimasak...tak sempat snap atas dapoq sbb kena kacau takleh tinggai kan...gula merah...nyumy...aku sokaaaaaaaaa taruk byk2...tapi jaga...jaga...pin pin pon pon...takut kena diabetes...hiks...agak2 jala kan...


last skali santan...kurang kan lemak dlm makanan okayyyy...actually aku tak pasti kena msak jugak ka...sbb ms perah pon aku dh guna air masak...tapi soka ati akula kan...dh aku yg nk tolannnn...hiks...so itu saja...tak dk plak aku snap gambaq yg dh siap...sbb dh solamat masuk perot...kuikui...jom mknnnnnnnnnnnnn...slurppppppppppppppppppp...

No comments:

Related Posts with Thumbnails