Wednesday, March 25, 2009

...m@kaN Mlm...

Alhamdulillah...dh brani nk boh gambaq...ahaks...aku dh' cuci' cpu nih sebersih2nya...tapi virus nih ada jerk nk menyibuk kan...tawakkal ja...semlm ajak hubby mkn luar sbb kemalasan yg amat sgt nk masak..lagipun umah aku dh jd umah 'tumpangan' utk biras aku skluarga..huhuhu...umah depa tgh renovate...so disbbkan umah biras aku 'terhampir' ngan umah aku so mau tak mau kenala bg depa tumpang...uwaaaaaaaaaa....bila aku nk leh pindah masuk umah sendirik nih...blik umah tgk umah dh jadi tongkang pecah...kebetulan mentua plak mai umah...aku plak rs mcm menumpang umah org...sabo....sabo...sob...sob...dsbbkan payah nk masak (alasan) ramai sgt kat umah kan...hubby pon kesian tgk isteri kesyagan dia nih so kami decide mkn kat luaq...ala mkn biasak2 sjork sbb ari nih baru gaji kan....tetiba bling,bling...gatai tgn la plak...almaklumla dh sampai seru nk mengeluarkan 'zakat'...ahaks...



ni nasi ayam hubby yg tak best...roti jala utk anak dara aku..tapi ibu yg pelahap...hahahaha...aleeya asek bg lantai makan sajork...ibu order nasi grg pattaya...bab order tambah plak roti arab 2 bijik...ha...hambik...makan sampai muntahla semlm...hehehe...blurpppp..alhamdulillah...tapi kan aku tringin roti nan la...yg bakaq dlm tempayan tuh...ssh sket nk cari...kedai mamak aku tak lalu plak..huhuhu...ngidam nih...

2 comments:

mama mya said...

hohoho x sedap ke nasi ayam tue nampak cam sodap jek hihihi.. sebab tuelaa org kata x seindah rupe hihihi

re = minta 20 sen jek minta laa lebih sikit kakakaka

mama mya said...

psstt bila nak update makan siang lak hihihi.. dok dtg menjengah x update lagi hihihi

Related Posts with Thumbnails