Sunday, October 19, 2008

...AlhamDuLilLah...

Alhamdulillah segala yg dirancang berjln lancar...besday party start dlm kui 3++...kebetulan hujan lebat plak...hujan rahmat agaknya...amiiiin...tapi ari tu aleeya nk amik gambo aleeya plak yg moody...dia ngantuk sgt sebenarnya...aku tak sempat nk bg tido sbb dok layan tetamu...cheeeewaaahhh...aku terharu sbb bes pren aku dr tempat keja lama mai jugak dr alor star...yg lagi terharu amik cuti oooo utk mai besday aleeya...tq zamie...nanti kalau buat besday kimi insyaAllah kalau aku pjg umur aku sampai...tapi klau ang tak panggeee aku tak sampai lorr...hiks...gambo dia ngan husband tak sempat snap...anak dia ja aku sempat snap...taraaaaaaaaa...shah rukh khan m'sia...Muhammad Ariff Hakimi 9 bulan
n my bes buddy masa kat uitm merbok dolu...sampai membe2 aku kata kami nih kembar tak seiras...kat mana dia ada kat situ aku musti ada...dn kalau salah sorang tak dak musti org akan tanya...dr part 1 sampai part 6 kami sebilik...dia mmg memahami aku...dia anak yatim piatu...so keluarga aku dh anggap dia mcm keluarga aku jugak...tapi skarang nih dia dh kawenn...so terbatasla sketkan nk bersoka2...tapi tempat keja dia pun tak jauh gak dr aku...so kalau windu2 kami lunch 2gether...
dia mai awei...pg tu aku msak nasi daging...so sapa yg mai awei aku jamula...;P...gambaq tak byk aku snap sbb tak sempat..bz melayan tetamu...alhamdulillah aku budget utk 5+ org mkn habis gak...besala kalau kita budget2 ni kdg2 tak abih...bleh gakla aku kirim wak blik lagik...lupa lak nk kabo..menu bihun,laksa,puding(biras sponsor),agar2 n len2..yg frust sgt aleeya tak moh amik gambo...ngantuk sgtla tuh...penat tau ibu n baba pakai sedondon...tapi takleh amik gambo...wawawa ;(...

kebetulan plak adik aku punya besday pun bulan nih so skalila...anak sedara aku tuh las month...tapi dh bulan posa...ibu dia buat skalila bulan nih...kak aku pon sponsor kek gak...tapi kami ptg hari sabtu...kek sponge box tu pon aku tak sempat rasa...hukhuk...bebudak kot taman aku nih ramai gla...so depa ja yg dok angkut 2-3 kali... ;(seb baik leh gak mkn kek kan...

n kpd sesape yg datang thanks for coming...harap2 next year leh sambut kat umah barula kan ;)

p/s:pjg plak n3 ni kan...layanzzzzzzzzzzz...

No comments:

Related Posts with Thumbnails