Sunday, June 29, 2008

...tQ...

aku tau tikah mesti baca blog aku nih...so aku amik kesempatan nak ucap terima kasih bebanyak kat ang n syed coz byk tolong kami(fazianla...)time kami 'kesusahan' nih...tikah tq sbb memahami...aku pun nek segan gak fazian asyik mintak tolon ja kat syed...well...ada hikmah kita berkenalan kan???Tuhan dah atuq segalanya...semoga ang sekeluarga dimurahkan rezeki yerk...sapa kata time kita susah tak dak kawan nk tolon????tu maybe dulu...tapi skarang InsyaAllah ada...
aku bersyukur sbb tak dak masalah time aku kesusahan ramai yg nk tolon...tu pun kalau bg taula...hiks...ni boh gambo tikah n family wif my family sket... :P
...tq..

2 comments:

sweetheart said...

wh spesel n3 nih...
ok jer ana..dun worry
kami pon besaq ati nk tulung
la ni masa ang..
mana nk tau kendian2 plak nanti masa kami kannnn hampa plak tulung kami..

aNnA_jaN said...

dah tau ang kompom masuk blog aku...regular visitor...hiks...ada ka org len nk baca????hiks...dah tau dah tak dak...hehehe

Related Posts with Thumbnails