Thursday, June 12, 2008

...OpeR@tIoN LuTuT...

My hubby nk kena admit ward this monday(16/06/08)...nk buat operation lutut...lutut dia injured ms aktif men bola sepak last year...sebelum bersalin kat Aleeya lagik...kesian my hubby...sebenarnya aku takla tunjuk "kerisauan" aku kt hubby...takut dia tak moh bt plak...so aku buat slamba ja...tapi dlm ati hanya Tuhan yg tau...mcm2 aku pk...lepas nih my hubby nk kena bergantungla kat aku...seb baik aku nih ada lesen keta kalau tidak mestila nk kena menyusahkan org plok...so lepas nih,aku kena berkorban masa tido,rehat and etc for my hubby...aku harap segalanya berjalan lancar...yg aku tau dia amik ms lama juga nk sembuh...sebulan dua kenala btongkat...so hopefully my hubby n me dapat menempuh segalanya dgn sabar...Amiiinnn...doakanla semoga semuanya berjalan seperti yg dirancang...

No comments:

Related Posts with Thumbnails