Thursday, June 12, 2008

...MaK@n SpaGetI...

ptg kelmarin aku terbacala blog mama afiq...dia buat spageti so saja ja ym tanya bila nk buat plak...trus mama afiq semangat nk buat gak semlm...fuh...begitu teruja yer...aku ni pun apa lagi trus calling hubby tanya nk p ka dak...so...dia kata ok aku pn teruja gak nak p rasa air tangan mama afiq...chewahhhh mcm best ja kan...hiks...so lepas hubby men badminton...lepas solat maghrib dlm kui 8.45 kami gerak pla...sampai lambat gakla...almaklumla kena bwk ket 40km/jam...jimat petrol weh...sejak tukau keta ngan abah ni 4 hari 50 hinggit minyak tew...mana tahan...rasanya tangki minyak bocor kot no...kuikuikui...sabo...nex wek leh tukau blik keta...sesampai kat sana mknan dah penuh meja...kami ni btui2 bawak perut ja...seganla plak...kalau p umah mama afiq kompem makanan jenuh punyala...tqla...lenkali leh p slalu...(hiks muka tak malu btui...)so aku nih melantakla mcm tak penah jumpak mknann 4 kurun kan..wawawa...lupa bwk kabel...takleh boh gambo....hukhuk...takpa lenkali yer...aku upload gambo plak...tikah nanti ang bukak kedai western, seblah ang aku bukak kdai char kew tew...kita mesti kayo punyala...ahaks... ;p

2 comments:

sweetheart said...

mai la lg umah aku..
kita msk sama2 plak

aNnA_jaN said...

Okeh no prob...best gak no kalau lagu tu...suruh depa plak ngasuh anak..wakaka

Related Posts with Thumbnails