Sunday, June 8, 2008

...TeNsIon GilA nIh...

wawawa...ni bengang yg tahap melampau dah ni...membe opis aku nih adala yg beli umah satu lorong ngan ''bakal'' umah aku...tapi yg peliknya aku call developer dia bg tau dah umah aku no 722...so aku p tgk dah 2kali nih tapi tak dak ponla no tu...ok ingat satg rehat nk g developerla nk tanya pasai pa no umah aku tak dak...tapi yg bengang sgt nih...membe yg bli skali tu dah p tanya bg pihak aku jumaat lps...bolehka depa kata umah aku tu mungkin ada mungkin tak dak....wawawawa..aku dah bayo kat2 20 ribu dah baru depa kata cam tu...ni dengan idung aku yg kembang kecup tahan marah satg aku nk p ''serang'' developer tuh...ni dok tgh pk kata2 apa yg nk kluaq nih...(slalunya apa yg plan tak jadi pun...)8@$%^?~++geram2...SAKITNYA ATIE aku nih...wawawa...nk kena masuk METRO nih muka depan...baru padan muka depa...kuang2...

1 comment:

sweetheart said...

sabaq2 satg pi serang na..
tny abih2..klu xpuas ati gak debik ja...muahahahaah

Related Posts with Thumbnails