Sunday, June 28, 2009

...uMah Lagik...

tolonla jgn meluat baca n3 pasai umah yer...almaklumla...cewiiiiiiiii tk abih g....nanti dh ''meletop'' tak dkla nk cewiiiiii lagik...huhuhu...kelmarin WESCOURT call n antaq divider n rak tv...alhamdulillah...lehla nk kemas2 apa yg patut nih...rimas dh tgk tak tersusun...hiks...mcm la aku larat sgt...dlm kui 11 brg sampai n dlm kui 12++ plak tirai ku pon sudah sampai...yuhuuuuuu....takla sakit mata memandang kan...lega...smua settle dlm sehari jerk...
ni divider yg ntah keberapa kali aku tukaq...sampai org wescourt pon tension...hiks...
rak tv pon kali ke 2 aku tukaq...mula2 amik yg pjg 8 kaki...pastu blik pkiaq2 trus tukaq yg 4 kaki jerk...ada hati nk amik yg pjg kalau dh tau umah tuh kecik cinonet jek...
ni sempat snap ms cin tuh sibuk psg...mg prola depa nih...rsnya 1/2 jam dh settle...

ni kat dlm bilik....aku amik kain yg murah sket...
tgk anak sapa latu yg terbaring kat situ....musti kena dera tu yg letih sgt...ahaks...kat sliding ni aku amik 2 layer...lupa plak nk snap layer yg 1...sekian....skarang nih tggu kc aku yg tak terpsg lagik pintu kabinet tuh...cina tu sakit apa ntah tak sihat2 lagik...huhuhu...cepatla...takut meroyan tak sempat tgk nih...kan nk meletop anytime jaaaaaaa....

1 comment:

umihaikal said...

cantik la umh akk..follow link kite k..

Related Posts with Thumbnails